Jak nakupovat - krok za krokem

Jak na rychlý nákup z pohodlí domova? Bude vám stačit několik jednoduchých kroků:

KROK 1: Vzhůru do e-shopu

KROK 2: Výběr kategorie

KROK 3: Seřaďte si produkty

KROK 4: Prohlížejte!

KROK 5: Nakupujte

KROK 6: Zkontrolujte obsah košíku

KROK 7: Vyberte si dárek

KROK 8: Dokončete objednávku:

 

  1. Vyplňte kontaktní údaje

  2. Vyberte si způsob dopravy a pletby

  3. Vyplňte dodací (popř. i fakturační) adresu

  4. Napište nám a uplatněte slevu

  5. Odešlete objednávku



KROK 1: Vzhůru do e-shopu

Ve stejném řádku, kde jste našli tuto záložku Jak nakupovat, klikněte na tu poslední, Eshop.

 

eshop

 

A jste v obchodě :-)

KROK 2: Výběr kategorie

V levém sloupečku si vyberte kategorii zboží, které vás zajímá (látkové pleny, doplňky, bambusové oblečení, …). Pod vybranou kategorií se poté rozroluje podrobnější seznam skupin produktů, které v ní naleznete.

 

kategorie

 

KROK 3: Seřaďte si produkty

V pravé části okna již můžete prohlížet jednotlivé produkty, které jsou katalogově zobrazené a řazené buď abecedně, nebo podle ceny. Kliknutím na malé šipečky u políčka Řazení se vám zobrazí nabídka s možnostmi, kde si můžete položky sami seřadit požadovaným způsobem.

 

řazení

 

KROK 4: Prohlížejte!

Zvolený produkt si můžete prohlédnout detailněji kliknutím na obrázek nebo název produktu. Při detailním zobrazení se objeví také popis produktu a je možné prohlížet i jednotlivé barevné varianty (pokud je daná věc má).

 

popis produktu

 

prohlížení barevných variant

 

 

U některých typů plen (svrchní kalhotky, AIO pleny, noční kalhotkové pleny) vás dokonce překvapíme animací obrázků :-) Že je obrázek animovaný, poznáte podle toho, že při detailním zobrazení takového produktu, se plenka sama otáčí o 360°. Chycením (levé tlačítko myši) a potáhnutím, můžete produktem oráčet a prohlédnout si detaily ze všech stran. Zelené symboly pod obrázkem slouží také k ovládání otáčení obrázku, a kromě toho se pomocí nich dá obrázek také zvětšovat a zmenšovat, případně i prohlížet v režimu celé obrazovky.

 

animace

 

KROK 5: Nakupujte

Vložení produktu do košíku se provádí kliknutím na zelené tlačítko se symbolem nákupního vozíku (doplněného o slovíčko „Koupit“ v případě detailního prohlížení zboží).

 

 vložení do košíku

vložení do košíku 1
mezera
Předtím je obvykle třeba vybrat variantu produktu, to se dělá pomocí kliknutí na šipku v rámečku s popisem "Vyberte variantu produktu“, která rozroluje seznam variant.
mezera
Vybrat variantu
 
Tímto způsobem pokračujete v nákupu, dokud nemáte v košíku všechno, co potřebujete. Váš virtuální nákupní košík je zobrazen na stránce úplně vpravo nahoře a přímo pod ním se ukazuje hodnota vybraného zboží. Číslo v zeleném kolečku u košíku značí, kolik položek již v košíku máte.
 
 
 
košík
 

 

KROK 6: Zkontrolujte obsah košíku

 
Kliknutím na váš (naplněný :-) ) nákupní košík zobrazíte seznam vybraných produktů. Je možné v něm položky mazat (kliknutím na symbol odpadkového koše u jednotlivých řádků), nebo měnit počty kusů (pomocí tlačítek + a – ve sloupečku „Počet“). Po změně počtů je pak třeba kliknout na rámeček „Přepočítat“, aby se zaktualizovala celková cena.
 
 
změny v košíku
 

 

KROK 7: Vyberte si dárek

 
V závislosti na výši vaší objednávky pro vás máme malý dárek, který si z výběru sami přidáte do košíku.
 
 
 dárek

 

KROK 8: Dokončete objednávku:

 
Pokud je již vaše objednávka kompletní, kliknete vpravo dole na oranžový rámeček „Objednat“.
 
 
 objednat

 

 

Následují 4 jednoduché kroky:

1. vyplňte kontaktní údaje a klikněte na oranžový rámeček Další krok

 
 
registrace
 

 

2. vyberte si způsob dopravy a platby

 
Vyberte si, zda vám máme váš balíček doručit až domů pomocí zásilkové služby nebo si pro něj raději přijdete osobně do brněnské kanceláře. V dalším bodu se můžete rozhodnout mezi platbou předem, na místě (v případě osobního vyzvednutí), nebo dobírkou. Na zvoleném typu dopravy a platby závisí výše poštovného. Požadovaný způsob dopravy a platby opět potvrďte oranžovým tlačítkem Další krok.
 
 
 doprava

 

3. vyplňte dodací (popř. i fakturační) adresu

 
Dodací adresu je třeba vyplnit vždy, fakturační pouze v případě, že doklad má být na jiné jméno či adresu, než kam budeme dodávat. Vložené údaje opět potvrďte známým oranžovým tlačítkem.
 
adresa
 

 

4. Napište nám a uplatněte slevu

 
Po překontrolování všech zadaných údajů máte v tomto kroku možnost napsat ke své objednávce poznámku, doplnit jméno vaší látkové poradkyně (pokud ji máte), nebo zadat slevový kód.
 
 
potvrzení objednávky

 

Co kam uvádět?

Poznámka:

Sem můžete uvést například doplňkové informace k osobnímu odběru (že byste rádi přišli ve středu), termínu dodání (např. že pokud by balíček odcházel až ve čtvrtek, máme vám napřed zavolat, protože se stěhujete) nebo jinou stručnou informaci, o které si myslíte, že urychlí dodávku vaší objednávky.


Látková poradkyně

Stará se o vás látková poradkyně Bamboolik, ale z nějakého důvodu jste se rozhodli objednat sami přes e-shop. Pak máte možnost uvést její jméno v tomto kroku. Vaše látková poradkyně tak bude za to, co pro vás dělá, odměněna provizí z vaší objednávky.


Slevový kód

Sleva? Jaká sleva? :-) U Bamboolika můžete získat slevu hned z několika důvodů.

a) Jako držitel rodinných pasů máte slevu 10% na celý sortiment. Pokud máte kartičku rodinných pasů, do pole pro slevový kód napište RP. Zároveň je třeba vaši kartičku naskenovat a poslat na mail info@bamboolik.cz.


b) Stejné podmínky platí pro členy Klubu pevného zdraví Všeobecné zdravotní pojišťovny. Pokud jimi jste, do políčka pro slevový kód napište KPZ_BAM a na výše zmíněný mail pošlete naskenovanou kartičku zdravotní pojišťovny a kartičku KPZ.


c) Jednou za čas vyhlašuje Bamboolik soutěže nebo slevové akce. Pak do pole Slevový kód vepište kód příslušné akce.


Nezapomeňte: slevy se nesčítají! V případě souběhu několika slev dohromady vám uplatníme jen jednu – tu nejvyšší.

 

5. Odešlete objednávku

 
Po případném vložení slevových kuponů je ještě třeba zaškrtnout políčko „Souhlasím s obchodními podmínkami“. (Pokud si všeobecné obchodní podmínky chcete nejprve přečíst, stačí místo zaškrtnutí políčka kliknout na nápis.) Po zaškrtnutí souhlasu již stačí kliknout vpravo dole na oranžové políčko „Dokončit objednávku“ a je to.
 
 
dokončit objednávku
 
Zkontrolujte si, zda vám přišel potvrzující e-mail. O stavu vaší objednávky vás vždy informujeme e-mailem. Ten první, s potvrzením, že vaše objednávka dorazila do systému, se generuje automaticky. Pokud vám e-mail nepřišel, prohlédněte si prosím složku nevyžádané pošty a případně pak naši e-mailovou adresu označte jako bezpečnou. Pokud jste nenašli e-mail ani tam a objednávku jste dělali před více než 30 minutami, kontaktujte prosím naši hotline.
 
Co když si stále nevíte rady?
 
Vědět, jak nakupovat, někdy nestačí – hlavně v případě, že si nejste úplně jistí, co vybrat. V takovém případě se můžete kdykoli s důvěrou obrátit na naše látkové poradkyně, které vám velmi rády pomohou.
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací