Domů / Vše o látkových plenách / FAQ
Odběr novinek
Platební brána GoPay

 

GoPay - plaťte u nás bezpečně:
GoPay platební místo Verified by Visa MasterCard Secure Code  
 
Přijímáme tyto platební karty:    
VISA VISA Electron MasterCard Maestro

 

FAQ

Máte dotaz ohledně výběru plen či nákupu na našem eshopu, anebo už Bamboolikovy plenky doma máte a nejste si jisti používáním nebo třeba jejich údržbou? Zde najdete odpovědi na nejčastější otázky, které od vás dostáváme. 

Pokud chcete jít ještě více do hloubky, podívejte se do záložek Proč látkové pleny a Praktické rady. Najdete v nich řadu zajímavých článků. 

 

VÝBĚR LÁTKOVÉ VÝBAVY

POUŽÍVÁNÍ PLEN

PRANÍ, ÚDRŽBA PLEN

NÁKUP, DORUČENÍ, REKLAMACE

 

VÝBĚR LÁTKOVÉ VÝBAVY

 

Kolik plenek budu potřebovat?

Odpovědi najdete v článku Jak sestavit výbavičku, nebo můžete kontaktovat látkovou poradkyni ze svého okolí, která s Vámi vymyslí to nejlepší řešení právě pro Vás. 

 

Nikdy jsem látkové plenky neviděla, je možné je někde vidět naživo?

Pokud nemáte v okolí kamennou prodejnu, kde byste si plenky mohli prohlédnout, můžete se na plenky podívat a osahat si je na některé z mnoha akcí, kterých se účastníme. Termíny a místa jarmarků a dalších akcí, kterých se účastníme, se obvykle dozvíte z našeho Facebooku.

Další možností je ozvat se jedné z našich látkových poradkyň. Každá poradkyně vám vzorky všech druhů plenek i doplňků ráda předvede. Co čekat od schůzky s látkovou poradkyní se můžete dočíst v článku Co znamená mít svou látkovou poradkyni

 

Které plenky jsou pro mě ty nejlepší?

K zodpovězení této otázky existují v zásadě dva přístupy. Jeden říká, že je třeba vyzkoušet pokud možno co nejvíce typů plen a poté se rozhodnout. Podle našeho názoru tento postup vyhovuje především maminkám, pro které se stanou později látkové plenky koníčkem (někdy i profesí). Druhý přístup vychází z toho, že plenky jsou produktem péče o dítě jako každý jiný. Jde tedy o to, vybrat si míru komfortu, který od plenek vyžadujete, a naučit se je používat. Pak nemusíte testovat, prostě si pořídíte výbavu a tu pak používáte. A jak si tedy vybrat?

Základní informace o typech plen, které existují, najdete v článku Typy plen. Pokud si ani po přečtení nebudete jistí, které plenky jsou pro vás ty pravé, můžete si nechat poradit. Pokud nemáte ve svém okolí specializovanou prodejnu, kde si můžete plenky osahat a vyptat se na detaily, nebo dáváte přednost individuálnímu přístupu, můžete si najít látkovou poradkyni, která vám všechny plenky ráda ukáže a pomůže vybrat ty nejvhodnější.

 

Jaká sada je pro mě vhodná?

Bamboolikovy systémy sad jsou podrobně popsány v našem článku Systémy sad.

 

Mám předvybranou sadu, ale chtěli bychom jiné barvy plenek, než jsou nastavené na es-hopu, případně zaměnit jednu položku na druhou. Jak mám postupovat?

Z technických důvodů není možné dělat na e-shopu záměny jednotlivých produktů ani barev. Můžete se však obrátit na kteroukoliv naši látkovou poradkyni, která vám sestaví sadu na míru přesně podle vašich potřeb.

 

 

POUŽÍVÁNÍ PLEN

 

Plenky, které nám přišly, jsou veliké, vkládací plenky se nevejdou do kalhotek.

Naše plenky se po prvních 2-3 vypráních srazí o cca 10 %, s čímž při jejich výrobě počítáme. Plenky prosím po doručení vyperte, nejlépe 2-3x, pak se do kalhotek krásně vejdou a navíc dosáhnou plné savosti.

 

Koupili jsme si vaše plenky, ale nevíme jak je nasadit…

Podívejte se na jedno z našich videí, kde jsou různé systémy přebalení předvedeny. Pokud budete mít další konkrétní dotazy, neváhejte kontaktovat naši hotline pro zákazníky. 

 

Jsme moc spokojeni s vaší sadou, s výjimkou nočních kalhotkových plen, které nám provlhají

Noční kalhotková plenka Bamboolik někdy uživatele sad zpočátku mate. Není totiž sama o sobě nepromokavá, patří přes ni ještě svrchní kalhotky. Pokud problém trvá i přes to, že přes noční kalhotkovou plenu máte nasazené svrchní kalhotky, ze kterých nikde nic nepřesahuje, kontaktujte prosím naši hotline, rádi vám pomůžeme.

 

PRANÍ, ÚDRŽBA PLEN

 

Mám na plenkách skvrny, jak je šetrně odstranit?

Pokud vám na plenkách zůstávají skvrny, doporučujeme dát plenky do kýble, zasypat perkarbonátem sodným (cca 2 polévkové lžíce) a zalít horkou vodou (min. 60st.). Nechte bublat v lázni cca 2-3 hodiny, poté vodu vylijte a plenky vyperte na 60st. opět s perkarbonátem. Kyblík umístěte do vany, je to takové „hrnečku vař” ;-)

 

Jak mám plenky správně prát?

Podrobný návod a užitečné tipy najdete v článku Jak prát látkové pleny. Pokud budete mít další konkrétní dotazy, kontaktujte naši hotline pro zákazníky.

 

Jak správně pečovat o svrchní kalhotky zašpiněné od stolice

Údržba svrchních kalhotek není nic složitého, je ovšem třeba dbát několika pravidel, aby vám kalhotky dlouho a dobře sloužily. Více informací se dozvíte v článku Jak správně pečovat o svrchní kalhotky zašpiněné od stolice?

 

Omylem se mi (tchýni, babičce) podařilo vyprat plenky s aviváží, co teď s tím?

Pokud se to stalo jednou, nic se neděje, při dalším praní dejte máchání navíc s přidáním 10% octového roztoku (jak na to zjistíte zde) místo aviváže a plenky budou v pořádku. Aviváž obaluje vlákna a ty pak nesají, proto není na plenky vhodná. 

 

Je nutné dávat k praní předpírku nebo máchání navíc?

Bambus je až čtyřikrát savější než bavlna, proto je lepší přidat před každým praním předpírku nebo máchání, během kterého plenky dostatečně nasají vodu a v hlavním cyklu se pak dostatečně vyperou. Bez předpírky nasáknou vodu až v hlavním praní a hrozí, že by se praly “nasucho”. Bakterie pak mohou zůstávat ve vláknech plenky, což může plenku ničit a především dráždit kůži miminka. Předpírka před hlavním cyklem vedle toho pomáhá odstranit z plenek skvrny. Také můžete přidávat máchání až na závěr praní, aby se důkladně vymáchal všechen prací prášek z vláken.

 

Jaký je rozdíl mezi skladováním „nasucho” a „namokro”?

Použité plenky doporučujeme skladovat v kyblíku či nepromokavém pytli bez přidání vody, tedy „nasucho”. Pokud se plenky skladují ve vodě, hrozí rychlé množení bakterií a následné poškození plen.

 

 

NÁKUP, DORUČENÍ, REKLAMACE

 

Můžu získat slevu na nákup?

-       Jste držitelem Rodinných pasů či členem Klubu pevného zdraví od VZP? Pak máte nárok na slevu na celý náš sortiment. V případě Rodinných pasů obdržíte slevu 5% při jakékoli výši objednávky. Pakliže jste členem KPZ, máte nárok na slevu 10% při nákupu nad 5000 Kč. Jednotlivé slevy se nesčítají.  

- Upozornění: Sleva Vám bude uznána po obdržení kopie členské karty. Proto není možné při uplatnění této slevy zvolit platbu kartou online. Prosím, vyberte si úhradu dobírkou, převodem, nebo hotově při osobním vyzvednutí. Nebude-li nám kopie kartičky doručena, sleva nemůže být uznána.  

-       Bamboolik také v průběhu celého roku chystá spoustu zajímavých akcí! Aby Vám žádná sleva neunikla, přihlaste se k odběru našeho newsletteru, nebo sledujte náš Facebook!

 

Kdy mi přijde balíček, pokud ho objednám teď?

-       Objednávky přijaté do 7:00 s volbou platby na dobírku a všemi položkami skladem odesíláme ještě týž den, stejně je to s osobním odběrem (tam jen prosím vyčkejte na e-mail s informací o připravení Vaší objednávky). Pokud objednáváte zboží skladem a platíte převodem, bude balíček odeslán zpravidla do dvou dnů od přijetí platby na náš účet.

-        Ve výjimečných případech (Vánoce, Týden opravdových plen a podobné akce) se může stát, že se odeslání objednávek opozdí. V takovém případě vždy informujeme prostřednictvím Facebooku, webových stránek a e-mailu. Informace o možném zpoždění v takových případech bývá uvedena i v automatickém e-mailu, kterým potvrzujeme přijetí objednávky.

 

Co znamená „Dostupnost“ na e-shopu?

Políčko Dostupnost vás informuje o tom, jak brzy po objednání (respektive připsání úhrady zálohové faktury) můžete čekat, že u vašich dveří zazvoní přepravce s naším balíčkem.

Položky s údajem PŘIPRAVENO K ODESLÁNÍ expedujeme během 2-3 pracovních dnů.  Pokud je u produktu uvedena dodací lhůta "Skladem/ Možné prodloužení dodání do 3 týdnů", očekáváme expedici této položky v rozmezí 2-21 dní. Pokud jste si vybrali produkt, který momentálně nelze koupit, je u něj jen tlačítko DETAIL, pak vězte, že produkt momentálně došíváme/ vyrábíme, a jakmile bude naskladněn, opět se u něj objeví tlačítko KOUPIT. Na zboží si můžete nastavit hlídacího psa, abyste dostali upozornění, až bude zpět v nabídce. 

Pokud jste na našem e-shopu nenašli produkt, který jste si před nějakou dobou vyhlédli, znamená to, že produkt je trvale vyprodán. Pak budeme rádi, pokud nás kontaktujete a zeptáte se nás, jaké vám můžeme nabídnout alternativy.

 

Jaký je postup při reklamaci?

Pokud máte jakýkoli problém s naším výrobkem, napište prosím e-mail na adresu seveckova@bamboolik.cz. Obratem se vám ozveme, abychom se dohodli, jakým způsobem lze problém řešit. Potíže našich zákazníků řešíme vždy co nejrychleji.

 

Nepřišlo mi potvrzení o přijetí objednávky, co mám dělat?

Nejprve si prohlédněte složku Nevyžádaná pošta (Spam) ve své emailové schránce. Je možné, že tam automaticky generovaný e-mail z našeho e-shopu spadl. Pokud e-mail nenajdete ani tam, otevřete znovu své přihlášení na e-shopu a zkontrolujte, zda jste objednávku skutečně odeslali. Pokud jste zapomněli odkliknout odeslání objednávky v posledním kroku, vybrané zboží zůstává v košíku do půlnoci daného dne. 

 

Jak je to s nákupem, dopravou a platbou na Slovensko?

Naši zákazníci mohou nakupovat přímo na webu www.bamboolik.sk (dostanete se na něj i po kliknutí na slovenskou vlaječku v záhlaví českého eshopu). Na slovenském webu uvidíte zboží v konečných cenách v EUR, ceny dopravného najdete tamtéž, v sekci Doprava